20 Mayıs 2014 Salı

kalıp dersleri

Merhaba arkadaşlar,
kalıp dersleri burada sona eriyor.

Dersleri yakından takip edenler artık tasarladığı modelleri rahatlıkla kendi başına  yapabilir. Biraz cesaret göstererek kendi koleksiyonunuzu bile  oluşturabilirsiniz.Tasarladığınız modelin her basamağını kendinizin oluşturduğunuzu bilmeniz size heyecan verecek, sizi kalıp çizmeye istekli kılacaktır.

Kalıp öğrenmeye yeni başlayacaklar ; Temel etek çizimi ile etekler konusunu,pantolon kalıpları, temel beden çizimi, bluzlar en son olarak elbise kalıplarını takip ederek basitten karmaşığa doğru bir yol çizmeliler. 

Hadi bakalım kolay gelsin. Güzel haberlerinizi bekliyorum.


3 yorum :

  1. hocam blogunuzu yeni keşfettim. derslerin hepsi birbirinden değerli olmuş. ancak bitirmenize inanın çok üzüldüm. kalıp konusu, öğrenmenin sonu olmadığı, ayrı bir dünya. lütfen devam edin.

    YanıtlaSil
  2. Saygıdeğer Hocam, ilk derslerinizden bu yana, aralıklı da olsa derslerinizi takip etmeye çalıştım. Aklıma takılan herhangi bir şeyde ilk başvuru kaynağım dersleriniz oldu. Adsız olarak yazan arkadaşa katılıyorum. Keşke devam etseniz. Mesela iç giyim kalıpları, erkek giyim kalıpları, spor giyim kalıpları hiç bir yerde bulamadığımız kalıplar. Ne hazır olarak ne de teknik olarak ulaşmak pek mümkün olmuyor. Lütfen bizleri bu konularda da engin bilgilerinizden mahrum bırakmayın ve lütfen devam edin. Yeni derslerinizi dört gözle bekleyeceğim. En içten sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  3. hocam dersler bitti birde serilemeyi anlatsaydınız onuda birkac ders anlatırsanız çok iyi olur

    YanıtlaSil